Kolmenkympin rajapyykki ylittyi minullakin. Tammikuu sujui melko kosteissa tunnelmissa,kahtena viikonloppuna peräkkäin olin ystävieni kanssa juhlimassa. Ensin lähempien ystävieni kanssa, ja sitten kera työkavereiden. Johan oli juhlat! Vieläkin hirvittää...tulee otettua harvoin, ja silloin kun otan niin tuleekin otettua oikein pohjanmaan kautta. Huh! Ei sovi minulle. Mutta silti kivaa oli!  

Ikäkriisi iski selvästi minuun, ulkonäköpaineita ja huolia tulevaisuudesta... Sain lahjaksi Yumi lashes -kestotaivutukset ripsiin, olen erittäin tyytyväinen. Vaikka eikai se tässä ruhossa paljoa pelasta, mutta kuitenkin! :D

Eri asiat ovat saaneet miettimään asioita eri tavalla. Olen pohtinut asioita ja koittanut saada parannusta aikaan.

Sokeritasapainoa olen koittanut ylläpitää säännöllisin ateariarytmein ja lisännyt liikuntaa. Sain PCO:n takia myös Metforem lääkityksen tasapainottamaan sokereita, ja olen lukenut sen auttavan PCO-potilaita. Painonpudotusta jatkan edelleen, vielä kun saisi sen 10kg ainakin pois...

Tammikuu meni aika rennosti "projektimme" suhteen, tikut ja testit jätettiin pois ja olin lääketauolla letrozolista. Yrityskerta lienee kuinkahan mones lie, läheltä liippaskin. Kierto venähti pitemmäksi, ehdin jo saada haamuplussat raskaustestiin, mutta sitten se romahdus taas iski ja jäätävä pettymys. Viimeinen testi oli nega ja vuotokin alkoi. Taisi olla kemiallinen raskaus.

Jälleen romahdin aivan tyystin, ja kävin sähköpostikeskustelua lääkärini kanssa, olin jo aivan epätoivoistunut. Lääkäri yritti tsempata ja rohkaista jatkamaan yritystä positiivisin mielin. Vielä lisätään Terolut tähän kiertoon loppuun positiivisen lh-testin jälkeen. Nyt alan henkisesti taas rauhoittumaan. Että se voi ottaakin koville välillä.

Myös raha-asioita olemme miehen kanssa koittaneet järjestellä...taloutemme on aika syvällä suossa,josta aiomme rämpiä vielä ylös! Katsotaan meneekö suunnitelmamme sen suhteen hyvin.

Olemme tyttären kanssa nauttineet talvesta ja lumesta mäenlaskun merkeissä, mutta nyt parina päivänä kun aurinko on paistanut ihanasta lämmittäen, kevät alkaa vallata mieltä! Ensimmäiset kevään päivät on niin ihania! <3

NMS_7104.jpg

Hanget,pikkulinnut ja kevätaurinko. <3

Mukavaa kevään alkua kaikille, nautitaan auringosta, runebergintortuista ja ystävänpäivästä, laskiaista unohtamatta!

Tässä miun kevättä sisällä... <3 

NMS_7111.jpg

Mehikasvit ja hiekka/kivet simpukoineen tuovat kaivattua rantatunnelmaa talven keskelle...

NMS_7100.jpg

Kevään lempikukkani tulppaanit <3