Elämä jatkuu jälleen.

Huominen tulee sittenkin.

Viimeeksi kokemani on ollut minulle henkisesti raskasta aikaa, mutta pikkuhiljaa alan asiasta toipua, unohtaa osittain ja keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan. Tietenkin se palaa mieleeni hetkittäin, tai lähinnä silloin kun joku toinen julistaa onneaan, raskauttaan tai lapsen syntymää. Tietyt tilanteet tuovat myös mieleen,että nyt minun piti olla jo silläjasillä viikolla, vatsani varmasti jo näkyisi. Mutta ehkä asioilla on jokin merkitys, kohtalo puuttui peliin ja on kai tarkoitettu,ettei aika ollut oikea...

Naistenpolikäynti oli rankka henkisesti, mutta rohkaiseva ja lohduttava. Kaikki tuntui niin lopulliselta, kun ultrassa todettiin kohdun tyhjentyneen täysin. Kaikki on mennyt. Tottakai hyvä niin,ettei tarvinnut tehdä toimenpiteitä. Lääkäri oli hienotunteinen ja lohduttava, sekä toivoa antava. Tuolla käynnillä sain myös kipinän alkaa laihduttaa pikaisesti. Ihan omasta tahdosta. Lääkäri kertoi pikaisen, jopa 5kg:n nopean painonpudotuksen ehkä auttavan asiaa. Niinpä minä otin "pussikeittokuurin" kuukauden ajan, ja juhannukseen mennessä olin saanut n.11kg pois.

Nyt en aio niin rajusti laihduttaa,mutta tarkkailen ruokavaliotani.

Uusi kiertokin käynnistyi, ja tarkoitus olisi laittaa uutta matoa koukkuun...

Lohtua olen hakenut myös sisustusjutskista,tietenkin, kun en ole saanut palkita itseäni herkuilla. :)

Sain myytyä sohvakaluston, ja muutamia muita juttuja, ja tilalle olen hankkinut mm. Ikean ektorp -divaanin, Riviera Maisonin kerrostarjottimen ym.pientä kivaa... <3

Projekteja pukkaa näin kesäaikaan enemmän kun ehtii, suunnitelmissa kesäkeittiö nuotiopaikkoineen, sekä pientä pintaremonttia puutarhassa...kuten pitkospuut. Tyttären leikkimökin pöytää olen päällystämässä mosaiikilla. Terassitkin käsittelin harmaiksi ennen juhannusta. Laitan kuvia kunhan ilma on suotuisampi kuvaukselle.

Ja mikä parasta, enää 8 työpäivää ennen KESÄLOMAa!!! Nyt 3:n aamuviikkoputken jälkeen luulen,että se todella tulee tarpeeseen! x)

Ihanaa kesää, nyt naatitaan!!! B)