Olen pitkään ihastellut ihmisten sisustusblogeja ja koteja. Olen aina ollut innokas sisustusjutuista, muistelen jo lapsena katselleeni sunnuntaisin lastenohjelmien jälkeen Joka kodin asuntomarkkinat (Ihana Remontti-Reiska) sekä T.i.l.a-ohjelman. Haaveilin aina että kun olen iso, haluan tuollaisen ihanan kodin. Olen sellainen pää pilvissä -tyyppi ja haaveilen sitä ja tätä, tosin tavan "duunarina" tipahdan alas kun raha tulee vastaan. Siis lähinnä sen puute! ;D

Mies ei aina tajua miun intoilua,ja rahan tuhluuta. Mutta nykyään oon hyvin saanut perusteltua että tämä on minun harrastukseni, sillä hänelläkin on omansa. :) Ja välillä pitää painaa viikonloputkin ylitöitä tehtaassa, jotta saan jonkin haaveistani toteutettua!

Töissä eräs kesätyöntekijämme ehdotti että kun sinulla on tuota intoa ja ideoita, niin mikset perutaisi omaa blogia? Alkuun tyrmäsin heti että eihän mulla oo sellasiin aikaa, mutta ajatus jäi kutkuttelemaan mieleen... ja tässä sitä ollaan. Vannomatta paras! Tänään mehunkeiton lomassa on hieman omaa aikaa, kun mies on harrastuksissaan ja tytteli mamman&papan kanssa Saimaan risteilyllä. <3

Jaahas, nyt mehuja pullottamaan talven varalle ja tänään oli vielä tarkoitus koittaa irrottaa maalia pirtinpöydän kannesta. Kerron sitten tuosta projektista lisää myöhemmin... Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)